Wycieczka do Poznania uczniów klasy 3b

Dnia 16.10.2023 o godz. 7:00 klasa 3b z wychowawczynią, mamą Janka p. Karoliną Mroczkowską i p. Agnieszką Halulko-Kucińską udała się do stolicy Wielkopolski. Po drodze planowaliśmy zakupy i zastanawialiśmy się, co przygotowała dla nas p. przewodnik. Po spotkaniu, zostaliśmy mianowani na DETEKTYWÓW HISTORII. Trasa zwiedzania zawierała najpopularniejsze obiekty odwiedzone przez wycieczki, Stary Rynek z malowniczymi domkami budowniczymi, przepięknym renesansowym ratuszem, barokowym kościołem farnym czy podejściem pod Zamek Królewski, na którym Przemysł II ustanowił białego orła na czerwonym tle jako godło Polski. Podczas całej wycieczki odbywały się różne animacje, dzięki czemu w plastyczny sposób dzieci poznały historię Polski i Poznania oraz angażowały się w wykonanie zadań nie nudząc się. O godzinie 12:00 obserwowaliśmy walkę KOZIOŁKÓW! Następnie udaliśmy się do McDonald’s. Po smacznym posiłku, wybraliśmy się do PLANETVR – salonu gier wirtualnej rzeczywistości w Poznaniu. Do wykonania planu brakowało: zakupu pamiątek oraz  rogali Marcinkowskich. Plan został wykonany, a dzieci tanecznym krokiem przeszły w kierunku busa. W drodze powrotnej było bardzo wesoło. Do rodziców dotarliśmy na godz. 18:00. To była bardzo udana wycieczka.