Zdalne lekcje – klasa 2a SP

Mimo trudnej sytuacji, z którą nam wszystkim przyszło się zmierzyć, razem z uczniami klasy 2a staramy się wykonywać swoje zadania jak najlepiej.

Każdego dnia uczniowie otrzymują zakres materiału do przyswojenia i utrwalenia. Systematycznie realizowana jest podstawa programowa. Po godzinie 8.00 uczniowie logują się na Google Classroom, odznaczają swoją obecność i gotowość do zajęć. Na bieżąco wykonują polecenia. Poza zadaniami obowiązkowymi, wynikającymi z rozkładu materiału, uczniowie otrzymują dodatkowe zadania tzw. dla chętnych. Z radością muszę przyznać, że znaczna cześć dzieci je wykonuje. Uczniowie założyli również hodowlę roślin: fasoli, cebuli i innych nowalijek. Staram się różnicować zadania, by były one dla dzieci atrakcyjne. Uczniowie kodują obrazki, konstruują gry m. in. memory na mnożenie, układają rebusy i krzyżówki. Wykonują różnorodne zadania plastyczno-techniczne. Dzieci chętnie przesyłają zdjęcia, na których widać jak pracują. Poza tym jestem w stałym kontakcie z uczniami oraz rodzicami.

Katarzyna Matuszewska