Długoszacy na wyspie Corfu

W dniach 14-24.07 nasi Długoszacy mieli okazję uczestniczyć w kolonijnym wyjeździe na grecką wyspę Corfu. Towarzyszyła im jako opiekunka jedna z nauczycielek, Pani Małgorzata Jaworska-Pomirska.

Autokarem pokonaliśmy dość długą trasę, przemierzając takie państwa jak: Słowacja, Węgry oraz Serbia. Aby podróż nie dawała nam się we znaki, przenocowaliśmy w Serbii, a następnie ruszyliśmy w stronę Grecji, z części kontynentalnej wypłynęliśmy promem bezpośrednio na wyspę.

Po zakwaterowaniu w hotelu i po odpoczynku, zapoznaliśmy się z okolicą i zaczęliśmy przygodę z kąpielami w basenie oraz plażowaniem.

Podczas pobytu mieliśmy okazję zwiedzić urocze miejsca jak np.: Lakonese (punkt widokowy Bella Vista), Paleokastrica (zabytkowy klasztor, muzeum ikon), Kanoni (punkt widokowy z lotniska), Wyspa Valchrena i Mysia Wyspa, Kerkira (stolica wyspy). Poznaliśmy także malowniczą miejscowość SIdari, która słynie z klifowego wybrzeża oraz z Canal d’Amor (kanału miłości). Nie zabrakło także okazji do zapoznania się z ekstremalnymi sportami wodnymi, czy płynięciem łodziami wzdłuż jaskiń.

Zintegrowaliśmy się także z pozostałymi uczestnikami wyjazdu, co zaowocowało nowymi przyjaźniami. Warto też podkreślić, że dzięki takiemu wyjazdowi uczniowie mieli okazję podszlifować umiejętności z języka angielskiego.

Wróciliśmy z nowymi doświadczeniami, które poszerzyły nasze horyzonty.

Z niecierpliwością czekamy na kolejny taki wyjazd, który w przyszłym roku również będzie organizowany 😉